środa, 30 stycznia 2013

Pyszne chrusciki na tłusty czwartek, czyli coś dobrego dla podniebienia

Od wielu lat tłusty czwartek kojarzy mi się z chruścikami, słodkim zapachem unoszącym się w całym domu. Smak chruścików jest mi znany od dzieciństwa... Pamiętam jak razem z moją babcią uczyłam się " wykręcać" ich kształt. Babciny przepis jest oczywiście najlepszy na świecie i został spisany do książki najlepszych przepisów mojej mamy. Dziś tym przepisem podzieliłam się  z moimi uczniami....Efekty ich pracy możecie podziwiać na zdjęciach. Szkoda, że nie można poczuć ich smaku i zapachu....Ale nic straconego, sami możecie pokusić się o ich zrobienie....Receptura i sposób wykonania na zdjęciach:)
A tak wyglądają gotowe chruściki w wykonaniu III oug, a dokładnie Julii & Julii, Kuby & Wojtka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz